کشتی شکستگان
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط رضا |


ابر چشمام پر اشكه، ای خدا

وقـتـشه دوبـاره بـارون بزنه

خـیـلی وقته كه دلم برای تو تنگ شده

قلبـم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

بعد تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست

كوه غصه از دلم رفتنی نیست

حرف عشق تو رو من با كی بگم

همه حرفا كه آخـه گفتـنی نیست

خـیـلی وقته كه دلم برای تو تنگ شده...


نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت15:59---10 مرداد 1391
قالب نو مبارک
پاسخ:مرسی


mohsen
ساعت22:34---9 مرداد 1391
سلام دوستان ميخواهيد يه در آمد ثابت ماهانه داشته باشيد
بدون اينكه سرمايه اي بگذاريد؟
در آمدي تا حدود 500هزار تومان در ماه؟
فقط با 5 دقيقه در روز وقت گذاشتن؟
بدون نياز به سايت يا وبلاگ
از ما گفتن بود حالا ميل با خودتونه
بچه ها سايتش خيلي باحاله من خودم ازش پول دريافت كردم و اعتبارتون 600تومن بشه ميتونيد بگيريدش
كه همچين امكاني تو هيچ سايتي وجود نداره
امتحانش مجانييه حد اقل همينجوري از اين متن رد نشيد و روش فكر كنيد

براي آموزش تصويري و راهنمايي به سايت زير مراجعه شود

www.LOX1.LXB.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.